środa, 10 lipca 2013

Kartki na różne okazje

Witajcie w kolejną środę ze mną.
Dzisiaj zasypię Was kartkami.

Na pierwszy ogień pokażę kartki, które wykonałam dawno temu,
gdy nie byłam jeszcze w DT,
a już zakochałam się w I Kropkowych tekturkach.

Kartka dla Taty - z wykorzystaniem samochodu z zestawu stare autka


Kolejne dwie prace stworzone na papierach innych firm (chyba widać jakich :))
z zastosowaniem napisu Dla Ciebie.
Napis ten był pierwszym napisem wprowadzonym do sklepu.
Widzę że już go nie ma. Jest za to napis grubszy, zdecydowanie łatwiejszy do wykorzystania.
A można go znaleźć tutaj - napis dla Ciebie


Kolejna praca to mój powrót do prac ścinkowych. Czasami aż żal wyrzucić takie paseczki. Tutaj postanowiłam je przeszyć i dodać wspaniałą ramkę PasteLovą #2.



Pozdrawiam serdecznie - Alexandra






4 komentarze:

  1. Ostatnia to moja faworytka.Prześliczne karteczki.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również najbardziej przypadła do gustu ostatnia kartka, piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ale ta ścinkowa to po prostu mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ścineczkowa - dla mnie bomba :-)

    OdpowiedzUsuń