niedziela, 7 lipca 2013

sowi nalot




Szefowa też robi kartki, żeby nie było. Wycięłam sówki i nie mogłam się powstrzymać. Pracuje się na nich świetnie. Tak bardzo, że wykorzystałam wszystkie z obu zestawów i dwa owale z sową. Duże ramki nadają się raczej na album, ale za to jaki! Na kartkach pojawiły się też szydełkowe kwiatki - są urocze! Papiery są raczej "zagramaniczne" ale pojawiają się tam PasteLove zielenie, błękity, róże i szarości, jako wyrównywacz i uspokajacz masy wzorów innych papierów.

Mam nadzieję, że nie zmęczy Was ilość zdjęć, a któraś kartka przypadnie Wam do gustu.










Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do sklepiku!

4 komentarze:

  1. Ojej, jakie piękne..Moja faworytka to karteczka nr 4 i karteczka nr 6...i gdybym taką miała to stałaby na wyróżnionym miejscu:)Świetne dzieła:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szósteczka już powędrowała do obdarowanych, mam nadzieję, że też się spodoba:D

      Usuń
  2. Bardzo fajne i różnorodne kartki, nie wiedziałabym którą wybrać :) A sówki są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Maly Osie... widzę, że sówki jednak są!
    Karteczki super!

    OdpowiedzUsuń