piątek, 9 sierpnia 2013

seriami czy unikatowo?

Dzisiaj ja inspiruję w miejsce Asicy:) Mam nadzieję, że uda mi się ją zastąpić.

Czasami mam tak, że robię tylko jedną karteczkę. Wtedy męczę ją długo i układam, i ustawiam, i zmieniam, i docinam, i przesuwam, i.. A czasem robię kartki seriami. Bo wtedy nie mam poczucia, że rezygnuję z jakiegoś pomysłu. Zwłaszcza, że takie kopertówki jak poniżej robi się bardzo szybko, łatwo i przyjemnie:) I w tempie można dojść do momentu finalnego ozdabiania!

Przedstawiam Wam kilka moich ulubionych z "serii". Trochę papierków i-kropkowych, trochę Galeriowych, tekturki i-kropkowe. Serce, serduszka, motylki, Litery, ornamenty i ramka, która moim zdaniem idealnie wpasowuje się w ten "trójkąt" w kopertówce.

I jak Wam się podobają? A Wy wolicie robić kartki całą serią czy każda jest unikatem na skalę światową? ;)






- Martusia vel Mała Osa



PS: Od wczoraj w sklepie są dostępne papierowe kwiatki:)


2 komentarze: