wtorek, 17 czerwca 2014

Galaxia inspiruje



Witam Was ciepło! :)
Pierwsza pracą jaką przygotowałam na dzisiaj to okładka Księgi Pamiątkowej.
Wykorzystałam dużą owalną ramkę, którą nabyłam na zlocie, ale nie ma jej aktualnie w sklepie, podobna jest do tej największej z zestawu Mandallo. Pracowałam z papierami UHK Gallery.
Ten śliczny napis "serce do serca" znajdziecie w naszym sklepiku tutaj.
Druga praca jest całkowicie w innym klimacie. Jest to kartka z okazji Chrztu Świętego.
Wykorzystałam tekturkę z Duchem Świętym, pomalowałam ją na biało i pokryłam pudrem do embossingu, dzięki czemu ładnie się mieni.


 Na pudełeczku umieściłam klęczącego aniołka.
To tyle ode mnie na dzisiaj :) 
Przypominam o trwającym naborze do naszego DT, nie czekajcie i ślijcie swoje zgłoszenia :)
Pozdrawiam!

3 komentarze: