poniedziałek, 13 października 2014

Family time and halloween layout!

Hej! 
Hello! 

Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję scrapów, od których robienia naprawdę się ostatnio uzależniłam! Pierwszy powstał z miłości do tych cudownych nietoperków przede wszystkim! I jako, że zbliża się Halloween zrobilam wesołego scrapa :)  Poza słodkimi nietoperzami, znalazły się w nim czapka czarownicy, trumienki i czachy oraz zamek na wzgórzu :D Oczywiście, nie mogło jak zwykle zabraknąć gwiazdek :) znalazł się też bardzo odpowiedni do zdjęcia znaczek :D 

Today I want to show you another layouts :D (I'm really addicted of it) First is Halloween type of layout and I made it because I love this bats !!! :D  Beside this cute bats I add to this work hat of witch and the witch ! I think she lost her hat when she flying away from her spooky castle!  You can see also coffins and skull. Like always - there are little stars and the badge which I think, really fits to the photo :) 





Drugi scrap to odpowiedź na te cudne domki z napisem "family" :) Spojrzałam na nie i poczułam że muszę zrobić rodzinnego scrapa, bo szkoda byłoby ich nie wykorzystać ! Na pracy znalazły też swoje miejsce urocze stópki - tak mi się skojarzyły :) Kotek też, mimo że czarny i pewnie chodzi wlasnymi ścieżkami skojarzył mi się z rodzinnym domem, do tego nietypowy niebieski listek no i książka, jako, że to zdjęcia z chrztu, taka książka idealnie pasuje (nie tylko na dzień nauczyciela ;)) ! 

My second project is the answer for this lovely " family" home's  I looked at this chipboards and I've got this feeling that I have to do something where I could use them. In my work you can see also this little, cute feets - it's also my association :) This cat, although he is black and probably choose his own ways is also a part of family for lots of people, and he is also cute :D And unusual blue leaf and this book in my opinion really fit to the church celebrations (not only for teachers or graduating card! :)) 






Na zbliżeniach oczywiście możecie bliżej przyjrzeć się tym cudownym tekturkom ! :D 
A ja tymczasem zmykam i życzę Wam miłego dnia! 

In details photo you can see this amazing chipboards! I wish you great day ! 
Sajcia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz