poniedziałek, 3 listopada 2014

White base by Olya Kotlyarova

Hello, scrapbookers :)
Witajcie scrapbookerki :)

How are you today? Hope you have few minutes cause I'm going to show my new projects with cute I Kropka chipboards :)
 Jak się dziś macie ?? Mam nadzieję ,że macie chwilke, ponieważ przychodzę do Was z moimi nowymi projektami ze świetnymi tekturkami I Kropka :)

I've used white watercolor paper, few pieces os patternet paper and some tiny chipboards for my first page
I've painted background with watercolor. It's simple but vey beatiful!

Użyłam białego papieru akwarelowego, kilka kawałków papieru we wzory i kilka drobnych tekturek  na mojej pierwszej stronie .
Mam malowane tło z akwareli. To proste, ale jakie piękne!


 And my second LO have been started on white paper too...
I moje kolejne LO zaczęłam także na białym papierze  ...
 Some leftovers here... :)
Niektóre resztki tutaj ...:)

I Kropka products used:
Użyłam I Kropkowych tekturek :  
Zwierzęta - motyle małe - 80 sztuk 
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.
Dziecięce - wstążki i cukierki - mały arkusz

Have a nice day! :)
Miłego dnia ! ;)
Olya

1 komentarz: