poniedziałek, 26 października 2015

Christmas cards

Hello, today I have for you the first christmas inspiration. Christmas is great holiday to make cards. I made romantic cards. Some chipboards are painted with Inka Gold paste and some are heat embossed. Small branches are made with Marta Stewart punch. I hope you will like my inspiration. 

Witam,

dziś mam dla Was moje pierwsze świąteczne inspiracje. Boże Narodzenie to wspaniałe święto by zrobić kartki. Zrobiłam romantyczne kartki. Niektóre tekturki pomalowałam pastą Ikna Gold a niektóre pudrem do embosingu. Małe gałązki są z dziurkacza Marta Stewart. Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje inspiracje. 

I used:
aniołek klęczący maly

anielsko - aniołki z trąbkami


śnieżne ptaszki













Have a nice day
Miłego dnia

Katka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz