piątek, 27 listopada 2015

Holiday projects by Marina Gridasova

Hello everybody!Witam wszystkich!

It's Marina here today with my projects for the inspirational post. Christmas is around the corner and it's time for prepare!
Marina z tej strony z projektami inspiracyjnymi. Boże Narodzenie tuż za rogiem, więc czas do przygotowań!

The first one project is a tag for a gift.
Pierwszy projekt to tag na prezent.



I used kraft and lots of glitter and of course my lovely star chipboards!
Użyłam papieru kraft oraz masy brokatu i oczywiście ukochanych gwiazdek tekturkowych !   

The second project is an mini-album - the base for it is about 13*17 cm! really small project for me))))
Kolejny projekt to mini album - baza jest na  13*17 cm ! Na prawdę mały projekt jak dla mnie.











It's very easy and fast project, you can make some albums like this for gifts! and the main embellishments are chippies and lots of glitter! and your project will have festive look without any problem!
To bardzo szybki projekt, możecie zrobić taki album jako prezent ! Jest w nim dużo elementów i dodatków oraz masa brokatu. Wasz projekt będzie miał odświętny wygląd bez żadnych problemów !

Here are chipboards I used here / Tekturki jakich użyłam :
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.
Pierwsza Gwiazdka - ramki - zakręcona z ostrokrzewem i gwiazdkami okrągła 
Pierwsza Gwiazdka - świąteczne girlandy - duży arkusz 
Śnieżne dni - dzwonki z kokardą 
Śnieżne dni - śnieżynka Marty - 10 szt. 
LBP - retro latarnie - 4 szt. 
hope I can inspire you! Mam nadzieję, że Was  zainspirowałam !

Have a great day, Miłego dnia !
Marina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz