poniedziałek, 8 lutego 2016

Set for seamstresses / Zestaw dla krawcowej

Hello everybody! 
Today Evgenia Krapivina here and hope my projects can inspire you!

Cześć wszystkim! 
Dzisiaj jestem tu ja, Evgenia Krapivina i mam nadzieję, że moje projekty Was zainspirują!

I have created a set for a seamstress.
The set includes notebook, bookmark for the book, greeting card for all of it nicely packed in a box.
Box glued scrap paper and decorated with lace and chipboards.

Stworzyłam zestaw dla krawcowej. W jego skład wchodzi notes, zakładka do książki i kartka okolicznościowa, a wszystko to ładnie zapakowane do pudełeczka. Pudełko ozdobiłam papierem do scrapbookingu i udekorowałam koronką i tekturkami.



 Open the box, and there ... are so many interesting things.
A gdy otworzy się pudełko... w środku są naprawdę interesujące rzeczy. 




  Here is a gentle and romantic notebook. 
On the cover was placed an elegant lady.

A oto i delikatny i romantyczny notes.
Na okładce umieściłam tą elegancką panią. 










Card is also made in gentle tones. 
These elegant ladies of chipboards now forever in my heart!

Kartka, tak jak i pozostałe elementy zestawu, jest w delikatnej tonacji.
A te eleganckie tekturowe panie już na zawsze będą w moim sercu!





And bookmark for the book my last  project today.

I ostatni mój projekt na dziś - zakładka do książki.


That's how it looks in the set.

A tak wygląda cały zestaw.



I used chipboard:







Have an excellent working week and inspiration to you!
Miłego tygodnia w pracy i dużo inspiracji dla Was!

4 komentarze:

  1. Очень красивый комплект получился!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Женя ты просто чума!)) какой крутой комплект!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym takie cudeńko kupić.Jak długo trzeba by było ns to czekać?

    OdpowiedzUsuń