poniedziałek, 23 maja 2016

Boy layouts and a surprise with Zsoka

Hi there scrappy friends,
Cześć moje scrapowe koleżanki,

Zsoka back with you today with some new inspiration! Surprise surprise boy layouts, ha! This time I used the same collection (Shimelle's Starshine) for all three because I have so much of it still!

Tutaj Zsoka z nowymi inspiracjami! Niespodzianka, niespodzianka, chłopięce LO, ha! 
Tym razem użyłam tej samej kolekcji dla wszystkich trzech, ponieważ akurat miałam jej najwięcej!

Apart from the layouts I am also bringing you a Pocket Letter today! Not so long ago I had no idea what a Pocket Letter was, until a friend of mine asked if we want to make these for each other. Then I googled what those are and created one for her. This is what I'm attaching. If you have not yet created one, do it, it's so much fun! Especially finding little bits and pieces in your stash that you can add to the pockets. Just like pen pals in my childhood!

Oprócz LO mam dla Was także dzisiaj Pocket Letter. Niedawno jeszcze nie miałam pojęcia co to takiego, ale jedna z moich koleżanek zapytała, czy nie chciałybyśmy się wymienić takimi. Wygooglowałam i stworzyłam jeden dla niej. To taka fajna zabawa!!! A w szczególności szukanie małych kart w swoich zasobach, które można by dodać i włożyć do kieszonek. Jak w dzieciństwie, listowe przyjaciółki. 


First the layouts:/ Najpierw LO:






Chipboards used:/ Użyłam





Chipboards used:/ użyłam






Chipboards used:/ Użyłam


And here is my Pocket letter: A tutaj mój Pocket Letter




Chipboards used:/ Użyłam



Thank you for stopping by! See you soon! Dziękuję, że wpadłyście! Do zobaczenia niebawem!

X







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz