poniedziałek, 26 grudnia 2016

CHRISTMAS LO Christmas LO by Scrapping Goat

Hello Everyone!!!
Cześć!!!

Witam Was już prawie po świętach! Chociaż i Wigilia i pierwszy Dzień Świąt gościłam u siebie Rodziców, Babcie, Prababcie, Pradziadka, to dzięki pomocy męża nawet zdążyłam już oscrapować nasz świąteczny wigilijny czas:)
A jak Wy po świętach? Jesteście szczęśliwe, zmęczone, objedzone?
Czy w święta scrapujecie, czy raczej macie wolne od hobby?

Hello after Christmas! Eventhough we had visitors on both Christmas days, I managed to work on our New Years Eve picture:)
How are you, guys, after Christmas. Happy, bored, totally full?
Do you get the time for your hobby during Christmas ?







Użyłam/ I used 
Kółeczko z zestawu  Doodle
Napis Christmas oraz cyferki 2016 z takiego arkusza


Mój drugi projekt, który chcę Wam dzisiaj pokazać to "słoik szczęścia" na kolejny rok. 
W tym 2016 roku mieliśmy taki słoik, zapisywaliśmy na małych karteczkach piękne małe rzeczy, które sprawiały nam przyjemność, taką codzienną... Wczoraj otworzyliśmy razem i wspólnie przeczytaliśmy ile dobrych rzeczy nam się przytrafiło w mijającym roku:)))
Właśnie dlatego postanowiłam przygotować jeszcze jeden, na kolejny rok:)
Zobaczcie!

My second project is the "jar of happiness". 
In 2016 we had this kind of jar, where we put small notes with all the good things that happened to us. Yesterday we have opened it and read all of them.. It was so much fun to realise how many small things can make one happy!!!
I decided to make one more for the coming year.
Have a look!






I used/ Użyłam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz