czwartek, 19 października 2017

BOŻE NARODZENIE W PASTELACH/PASTEL CHRISTMAS -INSPIRACJA EWY Z I-KROPKĄ I MINTAY PAPERS ! THE INSPIRATION FROM EWA WITH "I-KROPKA" AND "MINTAY PAPERS"!

Cześć wszystkim!
Ostatnio pracuję z papierami zaprojektowanymi przez Karolę Witczak-"Mintay Papers". Choć są pastelowe, to moim zdaniem świetnie nadają się na .... bożonarodzeniowe kartki.

Hello evryone!
The last time I work with the papers designed by Karola Witczak- "Minaty Papers". Even they pastel color are, they the best-in my opinion-for making the Christmascards.


Na "pierwszy ogień" karteczka z kościółkiem i choinkami
As a first is the project is the christmas cards with chapel and christmas tree





Do zrobienia pierwszej użyłam tekturki z gałązkami ostrokrzewu
For making the first card I used th chipboard with the twigs of holly 






Natomiast w drugiej zastosowałam piękną ramkę - zegar
But in the secend project-the beautifull chipboard with th clock!









Tworzenie trzeciej pracy sprawiło mi wiele radości.
The making the third card gave me a lot of fun.





Użyłam tekturki zaprojektowanej przez Sylkę-śnieżynki-czyż nie jest piękna?
I used the chipboard designed by Sylka-the Snowflake-is not it beautifull?





Następna kartka jest bardzo prosta: tylko gałązki świątecznego świerku i tekturkowe rękawiczki....
The nest card is very simply-only the twigs of Christmas tree and the chipboard - the gloves...






https://i-kropka.com.pl/pl/p/Pierwsza-Gwiazdka-rekawiczki-na-sznurku-2szt./1010


No i ostatnia praca-nostalgiczny obrazek zimowy w ramce z gwiazkami i kokardką....
And the last one - the nostalgic winter picture with the chipboard with stars and the bow.....







https://i-kropka.com.pl/pl/p/Sniezne-dni-ramka-dzwonki-i-gwiazdki/385


Mam nadzieję, że pokazałam, że Boże Narodzenie może być pastelowe. I że zachęciłam Was do dobrej zabawy!
  I hope I proved the Christmas could be PASTEL. And I encuraded to the have fun!

pozdrawiam i dziękuję:
I greet and thank you!




2 komentarze: